Sejur pe Coasta de Azur

Coasta de Azur este fără doar și poate unul dintre cele mai frumoase locuri prin care am ajuns. Nu ar fi nicio exagerare să spun că, cel puțin pentru mine, Coasta de Azur este destinația perfectă de vacanță. Fie că vrei munte, fie că vrei mare, fie că vrei lux sau locuri pline de istorie, Riviera Franceză le are pe toate.

Când ne-am ales destinația concediului de vară, inițial gândul ne era la Grecia, dar fix în acea perioadă începuse isteria cu ieșirea Greciei. Iar cu această ocazie ne-am îndreptat privirea spre alte zări: Dubrovnik, Valencia/Barcelona, chiar și Sicilia la un moment dat. Bine că, în cele din urmă, iubita a venit cu ideea – Coasta de Azur. Chiar dacă inițial era mai mult o glumă, după puțină documentare am luat ideea în serios, ne-am luat bilete de avion, apoi cazare, iar nu după mult timp a venit și ziua îmbarcării în avion, respectiv a ajungerii la destinație.

Coasta de Azur – Vacanță la superlativ

Coasta de Azur nu poate fi descrisă decât la superlativ. Totul este cu un pas înaintea așteptărilor tale. Începând de la turcoazul din apa mării și până la oamenii din zonă, totul este de vis. Deși am fost cazați în Nisa, noi am vizitat cam toată partea central-nordică a Rivierei Franceze, adică ruta: Nisa – Monaco (Monte-Carlo) – Menton, plus Eze Village și ale lui fabrici de parfumuri naturale. Inițial ne-am propus să mergem și pe ruta central-sudică: Nisa – Antibes – Cannes – Saint-Tropez, dar fiind mai departe de Nisa, cele 8 zile de concediu nu ne-au fost suficiente. După modul nostru de vizitare/relaxare mai aveam nevoie de încă 8 zile, cel puțin. 🙂

Promit că o să revin într-o serie de articole viitoare cu poze și informații detaliate despre toate locurile văzute, plus un articol dedicat Cazinoului din Monte-Carlo. Vizitarea acestuia din urma a fost piesa de rezistența a concediului din Franța, urmată îndeaproape de vizitarea Grădinii Exotice din Monte-Carlo.

Am promis o serie de articole de travel și când m-am întors de la Londra, dar atunci eram cu bateriile goale și cu puțin timp liber la îndemână. Acum le-am reîncărcat și, totodată, sper fiu mai activ pe blog în perioada următoare. În continuare vă las cu câteva cadre din frumosul peisaj francez.

Fotografii realizate pe Coasta de Azur:

4 Comentarii - “Sejur pe Coasta de Azur”

1. ice4you

Foarte misto … dar incearca sa scrii niste articole ceva mai concludente in care sa dai si tu mai multe detalii legate de preturile la cazare, mancare, suveniruri, posibilitati de transport, preturi bilete pe la obiective … alea alea alea …. ca sa ne putem face si noi o idee daca ne’ar tenta sa ajungem pe acolo.

Răspunde
    • Stefan

Da, o să urmeze și acele informații. Am observat că găsești destul de puține informații relevante și în limba română, mă refer la informații legate de Coasta de Azur

Nu ți-aș recomanda un drum cu mașina din România și până-n sudul Franței. Crede-mă că e prea mult. Eu am mers până la Geneva, care la 5 minute de Franța, am făcut 2 zile din România, mi s-a părut foarte obositor. Mai ieftin și mai bine ieși cu avionul. În ceea ce privește campingurile, eu unul nu am văzut așa ceva pe Coasta de Azur. Poate că o fi, nu bag mâna-n foc, dar chiar nu am observat astfel de locuri. E o zonă muntoasă, cu multe stânci abrupte, nu cred că e foarte prietenoasă cu campingul.

Lasa un comentariu:

Campurile marcare cu (*) sunt obligatorii! Adresa de email NU va fi facuta publica!